wajah terbaru ekin mengandung sungguh


KUALA LUMPUR: Penyanyi kelahiran Akademi Fantasia musim ketiga, Ekin mengesahkan dirinya hamil saat ini. Malah baharu sebentar tadi, isteri kepada Yazer itu memuat naik gambarnya di laman Instagram menampakkan perutnya yang sudah kian besar. Ekin yang dihubungi BH Online memberi dia sudah hamil empat bulan. "Biasalah kehamilan pertama, saya mengalami pengalaman yang agak teruk. Makan pun tak lalu dan muntah teruk. Saya juga lekas nak cirit birit kerana alah susu. Badan pun jadi lesu sampaikan ibu dari Sabah datang KL kerana risaukan kesihatan serta keadaan saya "Saya juga alah kepada bau. Bayangkan suami saya datang dekat pun ditanya sudah mandi ke belum. Padahal dia sudah mandi dan saya selamba tanya habis kenapa bau busuk.

"Saya juga tak tahan dengan bau minyak wangi yang terlalu kuat baunya. Begitu juga bau rokok, bau tandas dan bau mulut orang. Saya akan rasa macam nak termuntah," katanya. Ekin dan Yazer sah bergelar suami isteri Disember lalu. Majlis diadakan di kampung Ekin di Kampung Bebuloh Laut, Wilayah Persekutuan Labuan. Mereka menjalinkan hubungan cinta selama sembilan tahun dan pernah putus seketika hujung tahun lalu. Bagaimanapun jodoh kuat antara pasangan kekasih ini. Ahad ini mereka akan diraikan di lokasi yang sama.


Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment