Wanita Ini Berani Dedah Sikap Buruk Remy Ishak



Panas! panas! panas macam pisang goreng panas! malam semalam ada seorang individu inbox kami dan menghantar screenshot sorang wanita ni mendedahkan perangai sebenar pelakon melayu terakhir, Remy Ishak di Instagram.

Yang pasti nya perangai yang wanita tu dedahkan bukannya perkara yang baik. Kalau nak ikutkan macam-macam perangai yang tak sedap dibaca. Betul atau tak pasal apa yang dicakapkan tu kami tak pasti. Tapi yang pelik nya lagi, Fazura pun like gambar yang dimuat naik oleh wanita ni. Pelik bukan?

“Saya perhatikan, awak yang melampau sebenarnya..”


Mesti peminat Remy Ishak terkejut beruk kan dengan kenyataan wanita ni kan? Haa lagi satu, cuba korang tengak siapa yang like post tu? Ehemm.. Apakah makna semua ni? Ada maksud yang tersirat ke?

Wanita ni pun buka lah cerita.. Eh macam kantoi je?






Sebelum ni Remy Ishak dikhabarkan mempunyai hubungan mesra dengan Budi Citawan ni, tapi masing-masing tak mengaku bercinta.. dan perkara itu disahkan sendiri oleh Budi Citawan di akaun Instagram miliknya.

Tuup tuup wanita tu tiba-tiba cerita pasal kisah peribadi Remy Ishak yang orang ramai tak tahu.

Tunggu punya tunggu, takde jawapan dari Remy..


Ish wanita ni macam confident je nak kait macam-macam dengan Remy ni? Siap tau dengan siapa Remy tengah dating, pergi kelab, bawa balik rumah bagai. Hurm..



Kalau korang baca comment wanita ni ada mention nama Ezza Rose, gadis yang dilabel ‘ratu kelab’ tu. Menurut individu yang inbox kami juga ada kirim gambar si Ezza Rose tu.. Boleh tahan cun juga. Huhuu


ohBulan

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment