BELANDA CUBA HAPUSKAN BUKTI MH17


 Mereka buang baki 43tan serpihan MH17 alasan sampah. Berat boieng 143tan wajib dikutip semua.Etika penyiasatan 1skerw pun tak boleh buang itu semua bahan bukti...translated di bawah ini

Kebenaran tidak diperlukan: bangkai Boeing sawed dan tidak tergesa-gesa untuk menghantar ke Belanda

0003

Di lokasi kemalangan daripada penyelamat Boeing Malaysia selesai DNR mengumpul serpihan kapal. Semua ditandakan dengan pakar Belanda bahagian dihantar di dalam 11 boxcars dalam Torez, di mana keperluan untuk pergi ke Belanda. Menerima kira-kira 100 tan, walaupun berat kosong daripada diubahsuai Boeing-kurangnya 143 tan. Pakar di Amsterdam mengabaikan hakikat bahawa gambaran lengkap mengenai bahan bukti sebahagiannya dipasang tidak boleh ditubuhkan. Pada hari ini dalam Agensi Pengangkutan Udara Persekutuan dilaporkan. Jabatan itu, bagi pihaknya, menyediakan pakej baru dokumen bagi suruhanjaya itu Belanda siasatan ke dalam bencana. Walau bagaimanapun, kerjasama, seperti yang dinyatakan di Agensi Pengangkutan Udara Persekutuan, masih berat sebelah - tiada jawapan dari Amsterdam

Bangkai Boeing baru-baru ini dimuatkan ke dalam kenderaan untuk menghantar ke Belanda. Ada pakar harus menghasilkan serpihan meletakkan terbuka, yang menurut amalan antarabangsa, adalah bahagian penting dalam siasatan. Susun atur yang wajib dalam penyiasatan apa-apa bencana. Tetapi entah bagaimana lokasi kemalangan dengan Boeing mengambil beberapa. Belum lagi fakta bahawa sejak tragedi itu mengambil 4 bulan, dan tempat itu sendiri berbintik-Tompok kulit tentera Ukraine.

Gambar-gambar ini diambil beberapa hari yang lalu. Serpihan pelapik secara langsung pada penggiling gergaji, dan ini walaupun pada hakikatnya walaupun calar pada keping fiuslaj seolah-olah menjadi yang bernilai kepada siasatan.

"Serpihan pesawat adalah bahan bukti - kata timbalan ketua yang" penerbangan Rusia "Oleg Storchevoy -. Apa-apa kerosakan mengurangkan peluang untuk okonchatelnyyotvet soalan tentang sebab-sebab bencana, peluang punca sebenar kejadian itu Sedarlah pesawat adalah juga penting Serpihan-serpihan susun atur separa, pada pendapat saya.. ertinya sebahagian daripada gambaran kerosakan. "

Oleg Storchevoy adalah ahli suruhanjaya siasatan di pihak Rusia. Hari ini dia berkata: masih tiada keputusan, selain daripada kesimpulan jelas bahawa pesawat telah dimusnahkan oleh peristiwa luaran. Sisi Rusia mempunyai dari awal lagi dengan jelas kesediaan untuk membantu dalam menentukan punca-punca keruntuhan Boeing, tetapi ia adalah sebahagian daripada pakar-pakar kami adalah terhad untuk menghantar dokumen yang meminta Belanda. Pada perjalanan penyiasatan di Moscow belajar dari akhbar.

"Kami tidak dijemput untuk mengambil bahagian dalam apa-apa pungutan serpihan, atau untuk memeriksa tempat kejadian, walaupun berulang kali menyatakan kesanggupan dan keinginan untuk pergi ke lokasi kemalangan - terus Storchevoy -. Kami secara rutin untuk memaklumkan kepada Majlis pada keselamatan Belanda pada kerja yang sedang berjalan."

Tiada khusus tentang siapa dan apa yang diturunkan Boeing di rantau Donetsk yang masih tidak. Kekurangan maklumat telah mencipta avalanche pelbagai versi, banyak yang tidak berdiri untuk penelitian. Dari kedua - gambar sensasi dengan serangan ke atas beberapa pejuang Boeing. Foto ini segera menimbulkan banyak soalan.

Tanpa ekpertizy berhati-hati kesahihannya tidak dapat dibuktikan. Tetapi ada langsung tidak menjawab soalan yang jelas: rundingan mengapa sebelah Ukraine telah tidak lagi telah diberikan catatan dalam bidang ATO, dan data mengenai lokasi kemudahan mereka, "Beech"? Mengapa tidak ada maklumat mengenai di mana stormtroopers Ukraine 17 Julai? Siasatan yang diketuai oleh penyelidik Eropah terus terang terhenti.

"Malaysia juga secara terbuka menyatakan hasrat untuk memainkan peranan yang lebih besar dalam penyiasatan - berkata Storchevoy -. Dan mereka, seperti pendaftaran negeri pesawat, negeri-pengendali, dan juga negara ini, 44 warga yang meninggal dunia dalam kemalangan itu, tidak syak lagi, telah menjadi cara yang paling aktif dalam ia melibatkan.

Berharap serpihan susun atur akhirnya memberi penerangan tentang punca-punca bencana, adalah pudar dari sini. Ia masih tidak jelas apabila pengiraan ini akan menghasilkan? Gerabak dengan Boeing bahagian adalah di stesen kereta api Thorez. Dan tidak ada kejelasan - apabila oblomkiotpravyatsya di Belanda. Semua yang berlaku seolah-olah Barat mengheret kaki mereka untuk sebanyak mungkin untuk tidak mendedahkan kebenaran.


sumber: fb m.azhar
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment